RODO- STAŻYŚCI I PRAKTYKANCI

RODO- STAŻYŚCI I PRAKTYKANCI

Informacja dla osób odbywających praktyki, staże, szkolenia w Centrum Medyczne HCP Sanatorium Uzdrowiskowym w Dąbkach
o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 (dalej Rozporządzenie)

Centrum Medyczne HCP Sanatorium Uzdrowiskowe w Dąbkach (dalej: Sanatorium) podaje następujące informacje:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Medyczne HCP Sp. z o.o.  z siedzibą w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r. nr 194, 61-485 Poznań, REGON 639635360  NIP 783-15-16-773 zwane dalej Administratorem. Sanatorium jest jednostką organizacyjną Centrum Medycznego HCP Sp. z o.o. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi przepisami.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  1. odbycia praktyki, odbycia stażu zawodowego lub przygotowania zawodowego, odbycia specjalizacji przez stażystów, praktykantów, osób odbywających specjalizację, studentów, absolwentów uczelni;
  2. ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków – jeżeli umowy lub porozumienia zawarte między Sanatorium a Panią/Panem lub uczelnią, której Pani/Pan jest uczniem lub studentem tak przewidują.

na podstawie:

  1. a) art. 6 ust. 1 lit b) Rozporządzenia – tj. w celu zawarcia i realizacji umowy dotyczącej odbywania przez Panią/Pana stażu lub praktyki w Sanatorium;
  2. b) art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia – tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego w związku z właściwymi przepisami prawa krajowego, w szczególności z ustawą z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;

c)art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia – tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne dla celów wynikających              z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora – dla ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, a także w ramach monitoringu wizyjnego w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób oraz ochrony mienia na terenie należącym do Sanatorium;

  1. d) art. 9 ust. 2 lit b) Rozporządzenia – tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez Administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej – tylko w przypadku gdy wskutek współpracy Administrator będzie zobligowany do przetwarzania Pani/Pana danych szczególnych kategorii np. dotyczących zdrowia.

W razie gdy wykorzystanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie będzie wymagane na podstawie powyższych przesłanek, Administrator może prosić Panią/Pana                    o wyrażenie zgody na określone sposoby wykorzystania Pani/Pana danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit a) Rozporządzenia). W takim przypadku podanie danych przez Panią/Pana będzie dobrowolne. Udzieloną nam zgodę może Pani/Pan w każdej chwili wycofać.

  • Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, oraz podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę o powierzeniu danych osobowych (w szczególności podmiotom zapewniającym obsługę informatyczną).
  • Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego ani organizacjom międzynarodowym.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż to konieczne tj. przez okres obowiązywania umowy lub porozumienia, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi oraz przez okres niezbędny do zrealizowania obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa; natomiast w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych oparte jest na podstawie odrębnej zgody – do czasu jej wycofania.
  • Przysługuje Pani/Panu, w odniesieniu do Pani/Pana danych, prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych osobowych,
  • do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
  • do ograniczenia przetwarzania danych,
  • do usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie,
  • do przenoszenia danych,
  • do sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Zakres każdego z praw oraz sytuacje, w których będzie można z nich skorzystać, wynikają                    z przepisów prawa. Tak więc to, z którego uprawnienia będą mogli Państwo skorzystać, zależeć będzie np. od podstawy prawnej przetwarzania Państwa danych przez Administratora.

  • Dodatkowo posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz w większości

przypadków niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub wynikające z przepisów prawa.

  • Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,  w tym profilowaniu.
  • Może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Medycznym HCP Sp. z o.o. w sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych przy wykorzystaniu adresu e-mail: rodo@cmhcp.pl.

Pobierz

ADRES

ul. Wydmowa 8
76-156 Dąbki

REZERWUJ

tel:+48664952036
fax: 94 314 80 49

EMAIL

recepcja: sanatorium@cmhcp.pl
sekretariat: dabki@cmhcp.pl

© 2024 sanatoriumcegielski.pl

wykonanie:
makaredo.pl